maandag 18 april 2011

Leren haken

Ergens in september vorig jaar leerde ik haken, van die lapjes met de verkeerde haaknaald waardoor alles ofwel te strak of te slap was. Een lange sliert kon ik haken, dat leerde ik van ons mémé, maar die lapjes kon ik niet. Na 2 maanden lapjes haken (met dank aan youtube) ging ik voor het echte werk, een sjaal, volgens dit patroontje. Ik hou niet zo van die kortje sjaaltjes, dus haakte ik er een deel aan. Maar toen viel het stil, want draadjes wegwerken en knoopjes aannaaien, dat doe ik niet zo graag, dus bleef mijn sjaaltje liggen.


Tot vorige week, wat zo'n blog niet allemaal kan doen, een onafgewerkt sjaaltje kan je nu eenmaal niet op het wereldwijde web plaatsen. Knoopjes werden aangenaaid, draadjes werden weggewerkt en de foto's werden genomen. En hiermee is mijn eerste gehaaktje sjaal klaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten