woensdag 17 oktober 2012

Outlet shoppen - herfsteditie

Ja, ik leef nog. Gezond en wel. Ik heb een moeilijkere periode achter de rug. Niks ergs, gewoon wat plannen die niet lopen zoals gewenst. Maar ik kom er wel, de eerste stappen in de goede richting zijn alvast gezet. Dan komt de rest ook wel hé.

Mijn laatste berichte dateert van 24 april, een half jaar geleden. Toen had ik het over een outlet-stoffenverkoop in Waregem. Wel, hij is daar opnieuw, de najaarseditie dan wel. Hoewel onze voorraad van toen nog helemaal niet is opgewerkt zal je er mij vast wel vinden, samen met ons mama. Wil je er zelf ook naartoe? Hieronder vind je de volledige hoe-wat-waar-wanneer!

Fabrieksverkoop Balko/Balliere
te Waregem
vrijdag 19 oktober 2012 van 14u-20u
zaterdag 20 oktober 2012 van 09u-17u30

M. Windelsstraat 31
8970 Waregem

Vorige keer was het grootste deel van de stoffen aan 5 EUR/m. Ik ben niet verantwoordelijk voor prijsstijgingen ;). En voor wie niet uit de buurt is, vanuit Waregem sta je op een kwartiertje in Harelbeke, daar waar 'Den Beer' gevestigd is. En op weer een kwartiertje sta je voor de deur van 'De soldeur' in Kortrijk. Je kan er dus een stoffen-shop-dag van maken!


View Larger Map

Groetjes, Ella!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten