zaterdag 14 mei 2011

Kijk eens!

Swapje

Kijk eens wat voor moois ik in onze brievenbus gevonden heb, allemaal gekregen van Poppie in een swappakketje.
  1. Kaartjes van het Hasseltse modemuseum;
  2. plakhartjes;
  3. een klein briefje;
  4. een gelukspoppetje (komt goed uit met de examens in zicht);
  5. een mini baboesjka/matroesjka;
  6. en een fimocupcakehangertje.

Swapje

SwapjeEn het mooiste, dat is toch wel het tinkerbelhangertje, spijtig genoeg heeft tinkerbel de lange reis niet volledig overleefd. Gelukkig bestaat er zoiets als secondelijn, en zo kon ik Tinkerbel weer vervolledigen.
Ze ging een plaatsje krijgen aan mijn sleutelbos, maar daar durf ik me nu toch nog niet aan wagen, dus krijgt ze nu een plaatsje aan mijn pennenzak.

Swapje
Dankjewel voor het swapje Poppie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten