dinsdag 24 mei 2011

I heard that you're settled down

2 opmerkingen:

  1. Wat een madam he! Ik heb dit liedje een hele tijd geleden ook op mijn blog gezet. Het is zo ferm om te zien hoe ze helemaal op het einde zelf geëmotioneerd lijkt (voelde ik me niet zo belachelijk dat ik elke keer bijna zat te wenen ;-). Zou haar zoooooo graag eens live zien, ze was een tijdje geleden in Brussel maar 't was helemaal uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd, prachtige madam met prachtige liedjes. Ze kan mij echt raken met haar liedjes, zit hier regelmatig te luisteren met een krop in de keel. Ik weet niet hoe het komt, maar soms beschrijven haar liedjes perfect hoe ik me voel, en dan worden ze hier kapot gespeeld. Dit is er eentje van.
    Een concert zou ik ook wel zien zitten :).

    BeantwoordenVerwijderen